Η εβδομαδιαία στήλη του taal.gr με αξιοσημείωτες και αξιοπερίεργες λογοτεχνικές ειδήσεις απ’ όλον τον κόσμο.
Ο πειρασμός είναι μεγάλος για να συνδυάσουμε το παρόν νέο με την τρέχουσα οικονομική κρίση, αλλά η περίπτωση του Καναδού Douglas Coupland είναι κάπως ξεχωριστή σε σχέση με άλλους συγγραφείς -από τις επονομαζόμενες «φίρμες»- που κατά καιρούς στρέφονται σε εναλλακτικά κανάλια οικονομικής εκμετάλλευσης του ονόματός τους. Ο Coupland όμως ποτέ δεν έκρυψε την αγάπη του για την σχεδίαση. Μια αγάπη που πρόσφατα πήρε την μορφή μιας κολεξιόν ρούχων και αξεσουάρ σε συνεργασία με την κατ” εξοχήν Καναδική αλυσίδα του είδους Roots. (Πηγή: engadget)
Κρίνοντας από την εμφάνισή του, θα κρίνουμε ως θετικό το γεγονός ότι ο Άρνον Γκρούνμπεργκ δεν αποφάσισε να λανσάρει κι αυτός ρούχα, αλλά κρασιά. Στην περίπτωσή του, η ιδέα προήλθε από έναν αναγνώστη κι όχι από τον ίδιο τον Γκρούνμπεργκ, έναν αναγνώστη ο οποίος πήρε τοις μετρητοίς τα λεχθέντα ενός ήρωα από το τελευταίο βιβλίο του συγγραφέα, ο οποίος δηλώνει ότι «θέλει να αφήσει στον κόσμο ένα κρασί που να ονομάζεται Grunberg». Όπερ και εγένετο. Τα ονόματα και η αισθητική της σειράς, βασίζονται σε διάφορα αποσπάσματα των βιβλίων του Grunberg. Δεν έχουμε δοκιμάσει κάποιο για να σας πούμε αν αξίζει, αλλά σίγουρα καλοβλέπουμε την προοπτική να ανοίξει στο τραπέζι μας ένα κρασί με το όνομα του Freud ή του Schopenhauer. Περισσότερη αμπελολογοτεχνία εδώ.